Subiekt GT to nowoczesny system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT - zwycięzca programu partnerskiego Microsoft SQL Server 2005

Subiekt GT jest częścią nowej linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego oraz Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, który dzięki dołączanemu bezpłatnie modułowi mikroGratyfikant GT umożliwia także podstawową obsługę płac. Motorem bazy danych zastosowanym w programach linii InsERT GT jest Microsoft SQL Server 2000, który w bezpłatnej, ograniczonej wersji MSDE jest dostarczany wraz z systemem.

Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;

  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;

  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);

  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;

  • obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;

  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;

  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);

  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;

  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;

  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);

  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT;

  • współpraca z systemem klasy CRM recentCRM dla InsERT GT.

Wymagania systemowe Subiekta GT:

  • komputer z procesorem Pentium II 350 MHz (lub lepszym),

  • 64 MB pamięci RAM (lub więcej),

  • system operacyjny Microsoft Windows 98SE, Me, NT 4.0, 2000, XP (lub nowszy),

  • Microsoft Internet Explorer 6.0,

  • około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (150 MB dla instalacji sieciowej),

  • dowolny napęd CD-ROM,

  • karta graficzna pracująca w rozdzielczości 800 na 600 punktów lub wyższej,

  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000 - w pakiecie znajduje się bezpłatna wersja MSDE (Microsoft SQL Server 2000 Desktop Engine) optymalizowana do pracy na maksymalnie pięciu stanowiskach jednocześnie (w wypadku pracy na większej niż 5 liczbie stanowisk może zajść potrzeba zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server 2000),

  • dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków),

  • dowolne oprogramowanie sieciowe pracujące w środowisku Windows (do pracy sieciowej).

Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy dodatek Sfera dla Subiekta GT, który umożliwia rozbudowę systemu sprzedaży.

strona główna

 

P.U.H. HANT ul. Brzoskwiniowa 30, 62-095 Murowana Goślina tel. (061) 811 80 59 fax (061)811 80 55
Dział urządzeń fiskalnych: tel. (061)812 29 54, VoIP: tel. (061) 811 80 58
Oddział Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 209/210 61-485 Poznań, tel/fax (061)833 90 21