Sello

Możliwości programu:

Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.

Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki.

Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów.

Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawierające informacje o stanie realizacji transakcji. Za pośrednictwem tych stron klient może zmienić adres do wysyłki, poprosić o wystawienie faktury VAT lub wprowadzić uwagi, które zostaną przesłane bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy.

Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp.

Najważniejsze funkcje:

Aukcje

  • Wystawianie ofert powiązanych z produktami Allegro.
  • Automatyczne zamykanie i wznawianie ofert w zależności od stanu towaru.
  • Edytor graficzny oraz tekstowy (język MarkDown) dla opisów.
  • Automatyczne czyszczenie opisów towarów i dostosowanie ich do wymogów Allegro.
  • Pobieranie i obsługa aukcji wystawionych poza Sello.
  • Szyfrowanie komunikacji (TLS 1.2)
  • Przygotowywanie jednolitych aukcji z wykorzystaniem szablonów.
  • Dynamiczna aktualizacja parametrów specyficznych dla kategorii.
  • Wystawianie aukcji o zaplanowanej porze.
  • Śledzenie przebiegu wszystkich aukcji (również z wielu kont
    na serwisach aukcyjnych) w jednym miejscu.
  • Zbiorcza aktualizacja aukcji trwających oraz zakończonych (w tym modyfikacja opisów, zdjęć, parametrów specyficznych).
  • Zarządzanie oraz śledzenie zmian dokonywanych w aukcjach
    trwających.
  • Automatyczne pilnowanie stanów przy sprzedaży wielokanałowej.
  • Zmiana cen towarów w zależności od cen w kartotece towarów lub
    przy użyciu wygodnego okna zmiany cen.
  • Możliwość wykorzystania pól własnych towaru w opisach oraz parametrach specyficznych aukcji.
  • Miniaturki towarów na liście aukcji.
  • Zmiany zbiorcze wielu parametrów aukcji jednocześnie.
  • Notatki do aukcji widoczne również w transakcjach.
  • Szybki dostęp do wszystkich zmian wykonanych w aukcji trwającej,
    wiadomości podpiętych do aukcji, transakcji, komentarzy oraz klientów, którzy kupili na danej aukcji.
  • Szybkie wyszukiwanie i dodawanie towaru w oparciu o wyszukiwarkę InsTYNKT.

Transakcje

  • Odpowiednik zamówienia.
  • Automatyczne grupowanie zakupów
  • Elastyczna zmiana listy towarów, ceny za przesyłkę itp.
  • Transakcje dodawane ręcznie (zamówienia telefoniczne)
  • Importowanie zamówień z systemu sprzedaży Subiekt (sklep internetowy, vendero).
  • Obsługa zamówień Allegro anulowanych przez kupującego
  • Ustawianie statusów zamówienia w Allegro na podstawie stanu transakcji w programie
  • Łatwe i szybkie dodawanie towaru z kartoteki dzięki wyszukiwarce InsTYNKT.
  • Grupowanie transakcji według: zamówień Allegro, klienta oraz dowolnie.
  • Gromadzenie wszystkich ustaleń z klientem dzięki:
    • podpiętym do transakcji wiadomościom e-mail;
    • łatwo dostępnym notatkom do transakcji.
  • Wystawianie i modyfikacja dokumentów w Subiekcie GT oraz Subiekcie nexo.
  • Automatyczne lub ręcznie tworzenie zamówień w systemie sprzedaży.
  • Pojedyncze lub zbiorcze tworzenie dokumentów sprzedaży.
  • Oddzielny adres wysyłki oraz nabywcy na dokumencie.
  • Historia zmian w transakcji.
  • Automatyczne wysyłanie wiadomości o zdefiniowanej treści dla zdarzeń typu: nowa transakcja, zgrupowanie, rejestracja wpłaty itp.
  • Możliwość zdefiniowana domyślnych parametrów transakcji, takich jak sposób wysyłki czy forma płatności.
  • Notatki do transakcji przenoszone na dokumenty sprzedaży, wydruki oraz paczki.
  • Nadawanie cech, po których można filtrować transakcje.
  • Łatwy podgląd wiadomości podpiętych do transakcji, listy towarów, paczek oraz dokumentów wystawionych w systemie sprzedaży.
  • Wysłanie wiadomości do wybranych transakcji (mailing).
  • Ręczne, automatyczne oraz zbiorcze tworzenie paczek do transakcji.
  • Zmiany zbiorcze wielu parametrów transakcji jednocześnie.

Paczki

  • Tworzenie wielu paczek do jednej transakcji.
  • Tworzenie tylu paczek ile wyliczył serwis Allegro na podstawie zakupionych towarów oraz cenników.
  • Obsługa różnych dostawców pocztowych i różnych typów przesyłek dla danego dostawcy.
  • Możliwość ustalania gabarytu paczki dla Paczkomatów InPost na podstawie gabarytu przypisanego zakupionym towarom
  • Zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe.
  • Wydruki magazynowe.
  • Wydruki dokumentów pocztowych, listów przewozowych.
  • Edytor wydruków.
  • Wysyłanie numerów paczek do serwisu Allegro
  • Obsługa pul numerów wysyłkowych otrzymanych od Poczty Polskiej oraz ich wydruk w postaci kodu kreskowego.
  • Wiadomości automatyczne o zdefiniowanej treści po zdarzeniach
    typu: utworzenie paczki, oznaczenie jako wysłanej, płatnej z góry i za
    pobraniem.
  • Automatyczne tworzenie paczki po przejściu transakcji w określony stan.
  • Historia zmian w paczce.
  • Notatki przenoszone na dokumenty sprzedaży, wydruki.
  • Łatwy podgląd wiadomości podpiętych do paczki.
  • Synchronizacja paczek z serwisami kurierskimi.
  • Śledzenie statusu przesyłek w serwisach kurierskich.
  • Ręczne lub automatyczne nadawanie wagi paczce wyliczanej z towarów.
  • Możliwość zablokowania paczek przed wysłaniem.
  • Wysłanie wiadomości do odbiorców wybranych paczek (mailing).
  • Otwarty eksport danych do wybranego formatu.

Wiadomości e-mail

  • Automatyczne wiązanie wiadomości z aukcją, transakcją, klientem.
  • Obsługa rozszerzonych adresów maskowanych Allegro
  • Szybkie tworzenie wiadomości do klientów, również z wykorzystaniem szablonów wiadomości.
  • Wiadomości automatyczne, generowane po zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki.
  • Obsługa załączników do wiadomości
  • Szablony załączników umożliwiające automatyczne dodawanie plików według zdefiniowanych kryteriów.
  • Mailing – wysyłka jednej wiadomości do wielu użytkowników.
  • Tagi Sello np. [Transakcja::DaneOdbiorcy], [Transakcja::DoZaplaty].
  • Reguły wiadomości.
  • Przypisywanie wiadomości do grup a następnie filtrowanie wiadomości po grupach.
  • Wykorzystanie szablonów przy tworzeniu i odpisywaniu na wiadomość.

Kartoteka towarów

  • Zarządzanie towarami niezależnie od aukcji.
  • Synchronizacja towarów z systemu sprzedaży Subiekt GT oraz Subiekt nexo.
  • Dodawanie towarów ręcznie.
  • Dodawanie towarów na podstawie aukcji.
  • Pola własne towaru - bez ograniczeń ilościowych.
  • Dostęp do pól własnych Subiekta (podstawowych i rozszerzonych).
  • Miniaturka zdjęcia towaru widoczna na liście towarów.
  • Łatwy podgląd aukcji, na których wystawiony był towar, transakcji, paczek oraz klientów, którzy kupili wybrany towar.
  • Filtrowanie towarów po stanie, statusie wystawienia w serwisie aukcyjnym, itp.
  • Wystawianie wybranych towarów na aukcji przy użyciu szablonu aukcji.
  • Zmiany zbiorcze wielu parametrów towaru jednocześnie.
  • Cechy oraz grupy towarowe, umożliwiające filtrowanie towarów.

Kartoteka klientów

  • Automatyczne tworzenie kontrahentów w systemie sprzedaży (przy tworzeniu dokumentów dla transakcji).
  • Łatwy podgląd wiadomości od klienta, transakcji, paczek, towarów oraz aukcji, na których klient kupił towar.
  • Cechy oraz grupy klientów, po których można filtrować.
  • Mailing - wysyłanie wiadomości do określonych klientów.
  • Dodawanie klientów ręcznie.
  • Otwarty eksport danych klientów do wybranego formatu.
  • Anonimizacja danych klienta zgodnie z art. 17 RODO.

Szablony i tagi Sello

  • Szablony aukcji, opisów aukcji, wiadomości, załączników do wiadomości, nazwy transakcji dodanych ręcznie, uwag na dokumencie sprzedaży, pól na etykietach adresowych kurierów i wiele innych.
  • Wszystkie szablony obsługują tagi Sello, które umożliwiają dostęp do danych klienta, podstawowych danych towaru, pól własnych towaru, transakcji, aukcji, podmiotu, sprzedawcy, zalogowanego użytkownika, liczników własnych itd.
  • Zaawansowane modyfikatory wartości tagów - możliwość wpływania na ostateczny wygląd i zawartość danych tagu.
  • Modyfikatory warunkowe - uzależnienie treści od warunków zewnętrznych.
  • Modyfikatory matematyczne - pozwalające przeprowadzać operacje matematyczne na wartościach liczbowych
  • Możliwość wpływania na sposób prezentacji danych.
  • Dostęp do nieograniczonej liczby pól własnych w towarze, pól własnych podmiotu, liczników własnych, pól własnych Subiekta.
  • Wielopoziomowe zagnieżdżanie tagów.

Współpraca z systemami sprzedaży Subiekt GT oraz Subiekt nexo

  • Pobieranie informacji o towarach i ich stanach z systemu sprzedaży do Sello. Możliwość wskazania wybranego magazynu i poziomu cen.
  • Tworzenie dokumentów wstępnych dla towarów powiązanych z systemem sprzedaży (zamówienie od klienta z możliwością rezerwacji towarów).
  • Możliwość realizacji zamówienia poprzez dokument końcowy (FS – Faktura sprzedaży, PA – Paragon, PAI – Paragon imienny).
  • Aktualizacja zamówienia po zmianie listy towarów w transakcji.
  • Wprowadzanie klientów do bazy danych Subiekta GT/Subiekta nexo.
  • Przestrzeganie uprawnień użytkowników systemu sprzedaży.
  • Możliwość dodawania kosztów wysyłki jako pozycji na dokumencie.
  • Możliwość dodania notatek na dokumencie według szablonu przy wykorzystaniu tagów Sello.
  • Możliwość importowania zamówień z Subiekta GT według wybranych kryteriów i tworzenia z nich transakcji – obsługa zamówień ze sklepów internetowych spiętych z Subiektem.

Współpraca z zewnętrznymi programami i usługami

  • Serwis aukcyjny Allegro.pl
  • Subiekt GT, Subiekt nexo
  • Serwery pocztowe POP3/SMTP
  • Serwisy kurierskie:
    • InPost (w tym obsługa Paczkomaty InPost, Kurier InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost)
    • Wysyłam z Allegro (wszyscy dostępni kurierzy w usłudze)

Praca na wielu kontach jednocześnie

Sello obsługuje wiele kont z serwisu aukcyjnego w jednej bazie danych. Umożliwia to spójną obsługę wszystkich aukcji oraz transakcji bez konieczności zmiany profilu. Aktualnie wybrane konto jest zawsze widoczne w polu Konto.

Praca sieciowa wielu użytkowników

  • Dzięki zastosowaniu rozbudowanego serwera bazy danych MS SQL Server możliwa jest praca wielu użytkowników na wspólnej bazie danych.
  • W Sello wprowadzono rozbudowany system uprawnień dla poszczególnych pracowników. Administrator programu (Szef) może przydzielać pracownikom uprawnienia do poszczególnych funkcji aplikacji.
  • Każda aukcja, transakcja i paczka mają swojego opiekuna, co pozwala na odnalezienie osoby odpowiedzialnej za dany element.

Bezpieczeństwo danych

  • W Sello dostępny jest mechanizm archiwizacji bazy danych, pozwalający utworzyć kopie zapasowe danych.
  • Wszelkie hasła dostępu do kont są przechowywane jedynie w lokalnej bazie danych użytkownika w postaci zaszyfrowanej i wykorzystywane tylko do celów niezbędnych dla poprawnej pracy programu, takich jak np. synchronizacja danych z serwisem Allegro czy pobieranie wiadomości pocztowych.
  • Komunikacja z serwerami zewnętrznymi odbywa się poprzez szyfrowany kanał HTTPS (w tym TLS 1.1, TLS 1.2).

Inne

  • Możliwość wyboru kolumn, formatu danych prezentowanych w kolumnach oraz sortowania  danych.
  • Możliwość filtrowania danych na listach głównych przy użyciu wielu różnych filtrów.

Wersja DEMO do pobrania bezpłatnie na okres 30 dni

Masz problem z wdrożeniem programu SELLO? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.

Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058.   

« Oprogramowanie handlowe w ofercie Hant


P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina

tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl