Program do zarządzania placówką gastronomiczną jest w pełni profesjonalnym systemem zapewniającym właścicielowi kontrolę nad prowadzoną restauracją. Nie zawsze rozbudowane funkcjonalności programu SOGA są wykorzystywane przez użytkowników, zwłaszcza w sytuacji, gdy oprogramowanie znajduje zastosowanie w mniejszej placówce gastronomicznej. Wychodząc naprzeciw użytkownikom o mniejszych wymaganiach, producent programu SOGA przygotował wersję SOGA XS o nieco okrojonej liście funkcjonalności. O ile praca z programem w wersji XS jest równie sprawna i przyjemna, jak z programem w pełnej wersji, to jednak eliminacja lub ograniczenie niektórych funkcji znacząco wpływa na cenę systemu, dając możliwość wykorzystania go także w mniejszych restauracjach, barach, stołówkach. Poniżej zamieszczono listę różnic pomiędzy wersjami programu SOGA.
Profesjonalny system obsługi punktów
gastronomicznych SOGA
stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie
każdej restauracji, baru, kawiarni, etc.
Poza podstawowymi funkcjami, takimi jak:
- obsługa rachunków,
- zarządzanie zamówieniami oraz
- wystawianie paragonów i faktur,
system pozwala na dokładne monitorowanie
sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów.
Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle
szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z
komputerem.
Dzięki bardzo przejrzystej konstrukcji programu, zarządzający
systemem może go w dowolny sposób konfigurować, odzwierciedlając
rzeczywisty układ stolików czy budując wygodne menu.
Osobnym modułem wchodzącym w skład pakietu dla gastronomii jest moduł magazynowy, który uzupełnia działanie całego systemu o możliwość szczegółowego rozliczania stanów oraz wartości magazynu, budowania receptur oraz ewidencjonowania dokumentów od dostawców.
Na uwagę zasługuje również możliwość współpracy z oprogramowaniem hotelowym, co znacznie zwiększa możliwości wykorzystania programu.
SOGA- funkcje programu |
SOGA Standard | SOGA XS |
Współpraca z SOHO | TAK | TAK |
Współpraca z innymi systemami hotelowymi | TAK | NIE |
Obsługa magazynu | TAK | NIE |
Obsługa bonowników | TAK | NIE |
Obsługa wag | TAK | NIE |
Praca w sieci | TAK | NIE |
Podgląd dla kierownika | TAK | NIE |
Eksport do programu księgowego | TAK | NIE |
Moduł zestawienia własne | TAK | NIE |
Zestawy składane | TAK | NIE |
Liczba sal | b/o | 1 |
Liczba stolików | b/o | 10 |
Koszt uaktualnienia* | 10% | 30% |
Koszt uaktualnienia po 13 miesiącach** | 30% | 75% |
Forma sprzedaży | BOX | LIC |
* zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie do 13 miesięcy od daty zakupu.
** zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie późniejszym niż 13 miesięcy od daty zakupu
Okres 13 miesięcy liczony jest od daty zakupu licencji podstawowej. Zakup dodatkowych modułów w terminie późniejszym nie powoduje przedłużenia wspomnianego okresu.
Do pobrania:
Instrukcja obsługi programu: |
wielkość pliku: 2,3 MB format pliku: PDF |
---|
Masz problem z wdrożeniem programu SOGA? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.
Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058.
P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina
tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl