SOHO

Możliwości programu:

Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami, na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest ciągle doskonalony zgodnie z ich sugestiami, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką ergonomią i wygodą pracy.
Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na intuicyjną i łatwą obsługę, co w połączeniu z bardzo atrakcyjną ceną sprawia, że system SOHO cieszy się bardzo dużą popularnością.

Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i konfiguracji, dzięki czemu duża część hotelarzy decyduje się na samodzielną instalację, co dodatkowo obniża koszt wprowadzenia nowego systemu. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje, że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom komputera.

Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs powodują, że system SOHO sprawdza się w każdej sytuacji. Istotną cechą jest to, że system nie wymaga stałej opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego.
System SOHO zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych użytkowników.

Najważniejsze funkcje systemu:

• obsługa rezerwacji
• overbooking
• obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych
• graficzna prezentacja obłożenia obiektu
• wydruk grafika obłożenia
• prowadzenie książki meldunkowej gości
• prowadzenie rachunków gości hotelowych
• wydruk raportu z pobytu
• rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
• planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni
• rozliczanie opłaty klimatycznej
• kontrola należności i zobowiązań
• wystawianie faktur VAT (również w EURO)
• korekty faktur VAT
• wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA
• poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu)
• obsługa depozytów
• obsługa parkingu
• budzenie gości
• nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości
• współpraca z urządzeniami fiskalnymi
• prowadzenie gospodarki magazynowej
• nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
• eksport dokumentów do programów księgowych
• rejestr VAT
• automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u
• generowanie różnych zestawień
• współpraca z programami gastronomicznymi
• współpraca z centralą telefoniczną
• praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
• kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
• automatyczna archiwizacja danych
• obsługa zamków hotelowych
• moduł rezerwacji obiektów i usług dodatkowych (SPA, itp.)
• szczegółowe definiowanie pokoi
• uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)

Cennik:

Rodzaj oprogramowania Cena jednostkowa netto*
 
SOHO - dla obiektów do 10 pokoi 990,00 zł
SOHO - dla obiektów do 30 pokoi 1790,00 zł
SOHO - dla obiektów do 50 pokoi 2590,00 zł
SOHO - dla obiektów do 70 pokoi 2990,00 zł
SOHO - dla obiektów powyżej 90 pokoi 4490,00 zł
SOHO - dodatkowe stanowisko obsługi 200,00 zł
SOHO - moduł eksportu danych do programu księgowego 250,00 zł
SOHO - moduł obsługi zamków elektronicznych 490,00 zł
SOHO - moduł współpracy z centralą telefoniczną 490,00 zł
SOHO - moduł rezerwacji obiektów dodatkowych (pierwsze 3 obiekty w cenie wersji podstawowej) 490,00 zł
SOHO - roczna aktualizacja upgrade** 10% wartości licencji
SOHO - roczna aktualizacja upgrade bez kontynuacji *** 20% wartości licencji

* Podane ceny dotyczą wersji jednostanowiskowych

** Zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie do 13 miesięcy od daty zakupu.

***Zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie późniejszym niż 13 miesięcy od daty zakupu

Okres 13 miesięcy liczony jest od daty zakupu licencji podstawowej. Zakup dodatkowych modułów w terminie późniejszym nie powoduje przedłużenia wspomnianego okresu.

 

Do pobrania:

Instrukcja obsługi programu: instrukcja PDF  wielkość pliku: 1,8 MB
  format pliku: PDF

Masz problem z wdrożeniem programu SOHO? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.

Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058.

« Oprogramowanie hotelowe w ofercie Hant


P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina

tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl