Oprogramowanie SOHO
powstało przy współpracy z osobami, na co dzień zarządzającymi
obiektami hotelowymi i jest ciągle doskonalony zgodnie z ich
sugestiami, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką ergonomią i
wygodą pracy.
Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na
intuicyjną i łatwą obsługę, co w połączeniu z bardzo atrakcyjną ceną
sprawia, że system SOHO
cieszy się bardzo dużą popularnością.
Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i
konfiguracji, dzięki czemu duża część hotelarzy decyduje się na
samodzielną instalację, co dodatkowo obniża koszt wprowadzenia
nowego systemu. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje,
że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej
wprawnym użytkownikom komputera.
Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs powodują, że system
SOHO sprawdza się w
każdej sytuacji. Istotną cechą jest to, że system nie wymaga stałej
opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego.
System SOHO
zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z
uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych
użytkowników.
Rodzaj oprogramowania | Cena jednostkowa netto* |
SOHO - dla obiektów do 10 pokoi | 990,00 zł |
SOHO - dla obiektów do 30 pokoi | 1790,00 zł |
SOHO - dla obiektów do 50 pokoi | 2590,00 zł |
SOHO - dla obiektów do 70 pokoi | 2990,00 zł |
SOHO - dla obiektów powyżej 90 pokoi | 4490,00 zł |
SOHO - dodatkowe stanowisko obsługi | 200,00 zł |
SOHO - moduł eksportu danych do programu księgowego | 250,00 zł |
SOHO - moduł obsługi zamków elektronicznych | 490,00 zł |
SOHO - moduł współpracy z centralą telefoniczną | 490,00 zł |
SOHO - moduł rezerwacji obiektów dodatkowych (pierwsze 3 obiekty w cenie wersji podstawowej) | 490,00 zł |
SOHO - roczna aktualizacja upgrade** | 10% wartości licencji |
SOHO - roczna aktualizacja upgrade bez kontynuacji *** | 20% wartości licencji |
* Podane ceny dotyczą wersji jednostanowiskowych
** Zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie do 13 miesięcy od daty zakupu.
***Zakup rocznej aktualizacji upgrade w terminie późniejszym niż 13 miesięcy od daty zakupu
Okres 13 miesięcy liczony jest od daty zakupu licencji podstawowej. Zakup dodatkowych modułów w terminie późniejszym nie powoduje przedłużenia wspomnianego okresu.
Do pobrania:
Instrukcja obsługi programu: |
wielkość pliku: 1,8 MB format pliku: PDF |
---|
Masz problem z wdrożeniem programu SOHO? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym działem serwisu.
Napisz: biuro@hant.pl lub zadzwoń: +48 61 8118058.
P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina
tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl