Zakup terminala kart płatniczych

Płatności kartą stają się coraz berdziej popularne w polskich placówkach handlowych i usługowych. Większość Klientów posiada i używa co najmniej kilku kart kredytowych, debetowych, płatniczych. Coraz częściej Klienci chcą dokonać zapłaty kartą także w terenie, czy też we własnym domu, gdy zamawiają towar (np. pizzę) lub usługę (np. naprawa zlewozmywaka). Przy wykorzystaniu dostępnej dziś technologii taka transakcja może być zrealizowana!

Opisane tutaj rozwiązanie wykorzystuje unikalną technologię i jednocześnie niespotykane dotąd na rynku sposoby akceptacji płatności kartą. Wykorzystując je można przyjąc zapłatę kartą w dowolnym miejscu. Wszędzie, gdzie Klient będzie chciał takiej płatności dokonać. Jedyny warunek to dostęp do internetu w telefonie lub tablecie.

Nowością jest wygodna forma własności terminala. Jest to związane z techniką procesu autoryzacji transakcji. Urządzenie samo w sobie nie łączy się z centrum autoryzacji kart płatniczych, wymaga do tego aplikacji, która musi być zainatslowana na smartfonie lub tablecie. Wybór płatności, podanie kwoty odbywa się na smartfonie, a sam terminal jest wykorzystywany jako czytnik kart chipowych i magnetycznych oraz służy do wpisania kodu PIN. Rozwiązanie to na obecnym etapie nie powala na płatności w sposób zbliżeniowy i nie daje możliwości dołądowania telefonów komórkowych.

Koszty związane z utrzymaniem terminala skłądają się z dwóch pozycji:
- opłata jednorazowa: zakup terminala kart płatniczych w cenie 339zł netto
- opłata zmienna: składająca się z opłaty stałej za transakcję w wysokości 5gr + prowizja od sprzedaży określana procentowo od wartości transakcji elektronicznej.

Powyższe urządzenie może działać niezaleznie od systemu sprzedaży: kasa fiskalna lub aplikacja sprzedażowa na komputerze

Rozwiązanie dedykowane dla sklepów detalicznych, tzw. mobilny punkt sprzedaży:

Dzięki mobilnej obsłudze sprzedaży i płatności, połączenie aplikacji sprzedażowej oraz terminala kart płatniczych pozwala na przeniesienie całego procesu obsługi klienta w dowolne miejsce sklepu. Rozwiązanie bezkonkurencyjnie sprawdzi się w sklepach detalicznych umożliwiając klientom szybkie dokonanie zakupu bezpośrednio przy półce. Oprogramowanie wspiera każdy etap sprzedaży, pozwalając sprzedawcy  na towarzyszenie Klientowi podczas zakupów, opowiadanie o produktach, pokazanie ich wizualizacji na tablecie i odpowiedź na wszystkie pytania Klienta. Mobilna sprzedaż odbywa się dokładnie w momencie decyzji klienta, co eliminuje rezygnację z zakupu podczas czekania w długiej kolejce do kasy. Rozwiązanie umożliwia zarządzanie całym procesem online ­ w czasie rzeczywistym i z dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową. Właściciel lub manager sklepu może zdalnie dokonywać zmian w katalogu produktów, kontrolować stany magazynowe i zlecać dostawy.

123

Cała sprzedaż, wraz z dokonaniem płatności, ma miejsce w dowolnym miejscu sklepu. Aplikacja na tablecie komunikuje się z terminalem poprzez Bluetooth. Aplikacja przesyła kwotę zamówienia do PIN­Pada. Pracownik nie musi ręcznie wpisywać kwoty na terminalu, co eliminuje ryzyko pomyłek. Klient autoryzuje transakcję za pomocą karty płatniczej podając PIN. Ponieważ oprogramowanie nie gromadzi żadnych informacji o kartach i ich właścicielach, dane osobowe są całkowicie bezpieczne. Po autoryzacji płatności komunikat  o tym fakcie jest przesyłany do aplikacji.

Opisany sposób autryzacji to nowoczesne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o wsparciu sprzedaży detalicznej. Aplikacja świetnie sprawdzi się zarówno w dużych sklepach meblowych, odzieżowych, jak i w mniejszych drogeriach czy księgarniach. Wszędzie tam, gdzie klienci zmuszeni są czekać w długich kolejkach do kasy. Do pełnej obsługi sprzedaży wystarczy tablet i przenośna drukarka fiskalna. Rolę czytnika kodów kreskowych pełni wbudowana w tablet kamerka. Zestaw zajmuje niewiele miejsca, dzięki czemu sprzedawca zawsze może go mieć przy sobie. System rejestruje zarówno dane sprzedażowe, jak czasy pracy pracowników. Dane przechowywane są w bezpiecznej, wirtualnej chmurze, dzięki czemu, właściciel lub menadżer sklepu ma bieżący wgląd w raporty sprzedaży i statystyki.

Chciałbyś zapoznać się z dostępnymi na rynku rozwiązaniami do akceptacji transakcji kartowych?

Interesują Cię tradycyjne techniki akceptacji płatności oparte o zasadę wynajmu terminali płatniczych?

Nie wiesz jaki sposób użycia terminali płatniczych byłby optymalny dla Twojej firmy?

Potrzebujesz porady? Masz dodatkowe pytania?

Napisz - kontakt: biuro@hant.pl

Zadzwoń: 61 8118058


« Strona główna


P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina

tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl