Większość nowoczesnych placówek handlowych, usługowych i spedycyjnych w swojej działalności wykorzystuje obecnie techniki automatycznej identyfikacji (Auto ID= AI). Do najczęściej stosowanych technik AI należą kody kreskowe (kody 1D) oraz zawierające znacznie więcej danych kody dwuwymiarowe ( kody 2D, potocznie nazywane QR- kodami). Wymienione kody są drukowane najczęściej na etykietach papierowych, etykietach foliowych, a czasami wprost na produkcie. Do wydruku etykiet stosuje się zwykle specjalizowane drukarki etykiet zapewniające wysoką jakość wydruku, odpowiednią czytelność i dostosowaną do potrzeb trwałość wydrukowanego kodu. Zależnie od wielkości etykiet, ich ilości drukowanej w jednostce czasu, wymaganej rozdzielczości wydruku i warunków pracy drukarki można wyodrębnić różne modele tych urządzeń. Klasyfikacje drukarek etykiet są związane oczywiście z przyjętymi każdorazowo kryteriami podziału. Najczęściej przyjmowaną klasyfikacją jest podział na urządzenia: biurowe (biurkowe), półprzemyslowe, przemysłowe, kioskowe i przenośne.
HANT oferuje usługi serwisowe i naprawcze w odniesieniu do wszystkich modeli drukarek HONEYWELL. Naprawa może
obejmować wymianę lub naprawę każdego z podzespołów drukarki. W serwisie
firmy HANT możliwe jest usunięcie praktycznie każdej usterki.
Najczęściej występujące usterki drukarkach HONEYWELL przemysłowych i
półprzemysłowych:
- Uszkodzona głowica termiczna
- Uszkodzony gumowy wałek prowadzący
- Uszkodzony mechanizm docisku głowicy
- Uszkodzony pasek napędowy
- Uszkodzony czujnik mediów
- Uszkodzony zasilacz
- Uszkodozna płyta elektroniki
- Uszkodzone/zużyte wałki podawania i zwijania ribbonu
- Zużyte łożyska elementów ruchomych
- Uszkodzony panel sterowania drukarki
Najczęściej występujące usterki w drukarkach biurkowych, mobilnych,
kioskowych:
- Uszkodzona głowica termiczna
- Uszkodzony wałek gumowy
- Uszkodzona obudowa
- Uszkodzony czujnik mediów
- Uszkodzona płyta elektroniki
- Uszkodzony panel sterowania/wyświetlacz drukarki.
Naprawy pogwarancyjne drukarek etykiet firmy HONEYWELL dostarczonych do serwisu HANT odbywają się wyłącznie po akceptacji zakresu i kosztów naprawy przez Właściciela drukarki.
Uszkodzone urządzenie powinno być przekazane do serwisu HANT wraz z wypełnionym FORMULARZEM ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO. Dostarczne w ten sposób urządzenie jest poddawane gruntownym oględzinom i dokładnie testowane. Na podstawie tak przeprowadzonej oceny jego stanu określany jest zakres niezbędnej naprawy, a jego Właściciel otrzymuje ofertę usunięcia usterek i/lub wymiany częsci wraz z wyceną. Po akceptacji oferty przez Właściciela drukarki naprawa jest wykonywana, po czym sprawne urządzenie jest odsyłane pocztą kurierską DHL.
W przypadku niezaakceptowania przez Właściciela urządzenia kosztów jego naprawy, jest ono odsyłane po opłaceniu kosztów wykonania diagnozy, testów i kosztów obsługi logistycznej.
Usługi serwisowe drukarek etykiet firmy HONEYWELL, w tym naprawy i przeglądy okresowe, mogą być wykonane w placówce (miejscu instalacji) ich Użytkownika, po przesłaniu FORMULARZA ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO wraz z akceptacją kosztów związanych z ewentualną naprawą.
Masz pytania odnośnie serwisu drukarek etykiet firmy HONEYWELL? Potrzebujesz porady?
Napisz: biuro@hant.pl
Zadzwoń: +48 61 8118058, +48 61 8118059
P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina
tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl