Tablety medyczne, ze względu na wymogi przepisów związane z cyfryzacją służby
zdrowia coraz częściej znajdują zastosowanie w placówkach
służby zdrowia. Podstawowe cele, jakie są realziowane dzięki
nowoczesnej technologii to: usprawnienie działania pracowników
jednostek opieki zdrowotnej (przychodni i szpitali), zwiększając
bezpieczeństwa i poprawa komfortu pacjentów.
Stosowane w polskich placówkach medycznych tablety medyczne to urządzenia wyposażone w skaner kodów kreskowych, co
ułatwia
błyskawiczne zeskanowanie kodu, znajdującego się np. na opasce identyfikacyjnej
pacjenta, co umożliwia szybkie uzyskanie informacji na temat procesu leczenia, a
więc np.: jakie dawki leków i jakie badania zlecono. Dzięki
temu, w bardzo krótkim czasie, można uzysykać dostęp do danych pacjenta
zapisanych w systemie informatycznym, skrócić czas
przepisywania leków, ale też ograniczyć koszty związane z wydrukami papierowymi.
Tablety medyczne doskonale nadają się do zastosowania zarówno podczas bezpośreniej opieki nad
pacjentami przebywającymi w placówce opieki zdrowotnej (oddziały intensywanej
terapii, sale operacyjne) jak i poza nią (teleopieka).
HANT oferuje usługi serwisowe i naprawcze w odniesieniu do wszystkich modeli
tabletów medycznych firmy Twinhead. Naprawa może
obejmować wymianę lub naprawę każdego z podzespołów tabletu. W serwisie
firmy HANT możliwe jest usunięcie praktycznie każdej usterki.
Naprawy pogwarancyjne tabletów medycznych firmy Twinhead dostarczonych do serwisu HANT odbywają się wyłącznie po akceptacji zakresu i kosztów naprawy przez Właściciela urządzenia.
Uszkodzony tablet być przekazany do serwisu HANT wraz z wypełnionym FORMULARZEM ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO. Dostarczne w ten sposób urządzenie jest poddawane gruntownym oględzinom i dokładnie testowane. Na podstawie tak przeprowadzonej oceny jego stanu określany jest zakres niezbędnej naprawy, a jego Właściciel otrzymuje ofertę usunięcia usterek i/lub wymiany częsci wraz z wyceną. Po akceptacji oferty przez Właściciela czytnika naprawa jest wykonywana, po czym sprawne urządzenie jest odsyłane pocztą kurierską DHL.
W przypadku niezaakceptowania przez Właściciela urządzenia kosztów jego naprawy, jest ono odsyłane po opłaceniu kosztów wykonania diagnozy, testów i kosztów obsługi logistycznej.
Usługi serwisowe tabletów medycznych firmy Twinhead, w tym naprawy i przeglądy okresowe, mogą być wykonane w placówce (miejscu instalacji) ich Użytkownika, po przesłaniu FORMULARZA ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO wraz z akceptacją kosztów związanych z ewentualną naprawą.
Masz pytania odnośnie serwisu tabletów medycznych firmy Twinhead? Potrzebujesz porady?
Napisz: biuro@hant.pl
Zadzwoń: +48 61 8118058, +48 61 8118059
P.U.H. HANT
ul. Brzoskwiniowa 30
62-095 Murowana Goślina
tel. 61/811 80 58
61/811 80 59
61/812 29 54
fax. 61/811 80 55
mail:biuro@hant.pl